Abonează-te la noutati

Creerea, organizarea si functionarea comuniunilor

Vom aborda crearea, organizarea si functioanarea comuniunilor sub doua aspecte principale  si anume indicand caracteristicile generale  pentru crearea, organizarea  si functionarea oricarei tip de comuniune si apoi caracteristicile particulare pentru fiecare tip de comuniune. Aceste aspecte au fost tratate  cu caracter de generalitate si cu scop de informare in subcapitolele anterioare. Insa acum vom aprofunda aceste aspecte, astfel incat oricine sa isi poata face o imagine despre ce este  o comuniune , cum este ea organizata  si cate  forme de organizare cunoaste, cum functioneaza, ca apoi fiecare sa aleaga daca acest mod de viata  este cel care il intereseza si in ce fel de tip de comuniune ar dori el sa adere si sa traiasca.

  1. CARACTERRISTICI GENERALE PENTRU CREAREA, ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA COMUNIUNILOR

Despre aceste aspecte am vorbit in introducerea acestui capitol, in care enuntam carcteristicile generale ale unei comuniuni, dar acum urmeaza sa le dezvoltam si sa le detaliem, astfel incat  sa se poata intelege ce anume tintesc caracteristicile  ce caracterizeaza o comuniune si de ce aceasta este singura alegere viabila in momentul acesta , cand modul de viata actual colapseaza, in timp ce comuniunea creaza premiza si conditia minima necesara, ca oricine sa poata sa isi continue Calea Evolutiva. Sa dezvoltam mai jos caracteristicile generale ale tuturor tipurilor de comuniuni

  1. Comuniunile se formeaza prin alegerea libera si voluntara individuala a mai multor persoane. care la principiul de constituire al comuniunii decid sa adere

Asa cum desigur intuiti principiul de constituire al comuniunii vizeaza obiectul activitati acesteia, numarul mebrilor pe care il are comuniunea si cum intre acesti membrii se realizeaza a activiatilor diviziune, locul in care amplasata si cu cine este ea  invecinata,  natura vecinatatilor care o inconjoara si cu ce alte comuniuni din regiune  are colaborarea principala comuniunea respectiva . Acest principiu este din Natura inspirat si nu de noi inventa,t pentru a fi, apopi, impus cuiva. Practic principiul prexista comuniunii si  functionarea lui se poate observa in evolutia Naturii. Oamenii aleg ulterior, daca acest lucru il vor, la care din principiile care guverneaza un anumit tip de comuniune  doresc sa adere. Pe de alta parte, primul lucru de la care se porneste la acea o comuniune este ca participarea la comuniune este o alegera personala , libera si voluntara si evident independenta. In consecinta,  comuniunea nu trebuie sa fie pentru nimeni o sansa de supravietuire, un loc in care te bucuri de sprijin , asistenta sociala si protectie deplina, desi comuniunea ofera toate acestea , dar nu ca finalitate, ci ca modalitati prin care ne putem dedica in mod esential evolutiei noastre. Comuniunea nu este nici un azil , nici patria adoptiva pentru un apatrid. Glumind, un joc de cuvinte facand , comuiunea nu este salvarea pentru un apatrid si alegerea corecta pentru un apartid, daca imi permiteti sa creez acest cuvant , sugestiv semiotic si sustenabil filozofic, prin care eu inteleg un om care nu face parte dintr-un partid si nu simpatizeaza cu nici un partid .Caci partidul in sine ca si variantele lui plurale – partidele- ne duc cu gandul la partide cu sens de parti si etape ,care pun accent pe separare si succesiune si nu pe interconectivitati functionale, asa cum comuniunea pune. Caci partididele in comuniune nu isi mai gasesc nici o ratiune , caci  ele sunt forte politice ce  doresc sa participe la guvernare pentru ca membrii lor sa isi satisfaca interesele personale, exploatand masele largi populare impreuna cu corporatiile nationale si transnationale. Lasand gluma de o parte, sa retinem ca in comuniune vii liber si  independent, pentru ca in modul ei de viata esti increzator si de aceea aderi la principiul comun, care sta la baza constituirii ei. Sigur ca aici intervin nuante pentru persoanele care fac parte dintr-o familie  si alegerea lor poate sa nu fie impartasita de ceilalti membri din familia respectiva, situatie valabile si pentru cuplurile sau relatiile de prietenie neoficilizate  prin acte administartive. Nu exista  in comuniune sau regiune  si nici nu urmeaza sa fie infiintatat o instanta de arbitraj , conciliere sau consiliere pentru situatiile respective si fiecare trebuie sa faca alegeri libere , voluntare si independente. Asta nu inseamna ca unii membrii dintr-o familie sau dintr-o relatie de concubinaj sau de prietenie sa nu poata intra in comuniune , daca insotit, de ceilalti membrii ai familiei sau de pareteneri, nu vine. Dimpotriva  el ar putea da raspunsurile necesare, prin experientele personale, celorlati membri care nu au optat pentru comuniune sau dimpotriva sa constate ca, pentru el era preferabila viata de dinainte. Si pentru minori nu vom decide noi , nici parintii lor , ci ei. Transformarile pozitive  prin care trec cei integrati in comuniune vor vorbi de la sine, fara ca membrii de familie ramasi in afara comuniunii sa poata veni in interiorul comuniunii, unde pot veni numai membrii altor comuniuni. Caci nu dorim sa facem din comuniuni nici temple de misionarism , nici forumuri de dezbateri cu caracter steril. Faptele si rezultale trebuie sa vorbeasca singure cu rezultate evidente si elocvente. Aceasta libertate , voluntariat si independenta necesare la optiunea initiala pentru comuniune, vor ramane mereu intacte si pot fi pe deplin manifestate, cand cineva din comuniune vrea a se retrage sau in alta comuniune sa se mute. Caci fara ele nu exista nici alegeri libere, nici iubire, nici Cunoastere , nici Evolutie , nici Indumnezeire si de aceea ele vor fi respectate cu sfintenie, decurgand, toate, din principiile de care comuniunile sunt guvernate. sigur ca aici guvernanta nu are semnificatia  actuala, ci ca linie directoare care ghideaza inteconectvitatile functionale existente intre cei ce compun o comuniune si relatiile care exista intre comuniunile din regiune. Fara a da curs indoielilor unor necunoscatori sau hipnotizati de manipulari si a despicarii firului de par in patru, vom da un exemplu in aceasta directie, care raspunde cu elocventa, celor care se tem ca, in comuniune, noi  sau grupuri de persoane din interiorul comuniunii,  am dori sa preluam controlul persoanelor din comuniune. In primul rand cui podest si cu ce scop , cand in crearea comuniunii noi am investit enorm si ultimii 23 de ani din viata acestui scop ne dedicam?  Pe de alta parte  comuniuniunile sunt astfel create si organizate, incat acest lucru ,pentru oricine, sa constituie o imposibilitate. Si nu ne apucam a crea ceva,  doar ca ulterior sa  il distrugem a incerca, caci nici Shiva nu face asa ceva. Caci aceasta zeitate vechiul il distruge,  pentru ca noul sa poata sa il creeze stiind ca amandoua nu pot similtan sa coexiste.Vechiul este distrus de om si  de Univers,   iar noi inspirati de Natura  ne focusam pre latura creativa,  avand drept misiune noul a-l pune in valoare , pentru a sprijini a omului evolutie  , noul constituind pentru om atat destinatie cat si ghid. Dar daca asta exclude un astfel de act din partea noastra , ca nu ne vom sabota activitatea si genorozitatea cu proprie stiinta, fara nici o pozitiva consecinta, sa aratam de ce acest lucru nu s-ar putea produce de catre alte persoane  existente in comuniune. V-am informat de la inceput ca, avem in comuniuni un sistem de protectie fata de orice atacuri si agresiuni, care ar veni din exterior sau din interior. Si asa cum am precizat inainte, nu ne referim doar la atacuri armate si actiuni agresive, dar si la ganduri sau emotii  preponderent negative ale persoanelor din comuniune fata de alte persoane, care traiesc in acea comuniune.  Aparatura noastra identifica imediat situatia aceasta, fara a afecta intimitatea si viata privata pentru nici o persoana si intai o avertizeaza, daca cel in cauza un sistem de avertizare accepta, daca nu, oricum se produce a lui paralizie temporara, cand actiunea de el gandita si planuita este foarte periculoasa si aflata in iminenta de a o pune in practica. Sistemul nostru de protectie actioneaza nu doar la ganduri constiente si premeditate sau la emotii negative care se manifesta  un anumit timp si cu o anumita intensitate traite , dar si la reactii instinctuale pe cale de a se produce. Caci sa nu uitam ca pana si instictinctele sunt niste reactii necontrolate, fata de anumite informatii de creier transmise. Daca va intrebati daca aparatura noastra este mai rapida ca reactia instinctuala, raspunsul este afirmativ cu siguranta. Nici alte intrebari care ni s-au pus, daca aparatura nu poate comite erori si paraliza un om, care are fantezii si nu un gand sau instinct negativ sau daca ea nu poate afecta alte persoane din jur. Raspunsul este in toate situatii negativ, caci aparatura noastra nu monitorizeaza ganduri , ci vibratii care exprima stari emotionale relale , nu fantezii sau vise. Deasemenea orice persoana are un camp vibrational specific, unic, si aparatura noastra reactioneaza la campul vibrational respectiv, nu la altul la fel de unic si deci esentialmente diferit, care este pentru o alta persoana specific si caracterizant. Pe de alta parte, aceste paralizii temporare pot fi usor indepartate cu aparaturile existente in comuniune pentru refacerea aurei si a echilibrului chakrelor, care readuc persoana in stare perfecta de sanatate si in deplina ei libertate, fara sechele sau efecte secundare.  Dar apoi, persoana, vazandu-si faptele, va decide daca doreste sa ramana sau ca nu e compatibil cu comuniunea respectiva. Daca va repeta astfel de tentative,  cu siguranta comuniunea va dispune a lui alungare din comuniune, caci ajunge un vierme intr-un sac cu mere, fara ca prin aceasta afirmatie sa aducem ofense vreunei persoane. Am fost intrebati de ce, daca avem posibilitatea vindecarii bolilor incurabile, nu vindecam si aceste pesoane. In primul rand vindecarea este intai o optiune personala si abia apoi este urmata de terapia necesara. Pe de alta parte, aceasta terapie nu isi propune si nici nu poate in liberul arbitru sa intervina si nici macar in corijari de conduita. Noi putem vindeca trupul si mintea , dar nu putem vindeca pe nimeni de alegeri gresite si nici de ale lui instincte. Si chiar daca am putea nu am face-o niciodata , caci noi nu intervenim acolo unde Dumnezeu nu intervine – in alegerile umane.

  • Comuniunile se bazeaza pe o diviziune a muncii voluntara si liber consimtita in comuniunea respectiva, astfel ca in comuniune sustinerea vietii, linistea, pacea, libertatea, independenta si siguranta sa fie asigurate, precum si accesul la o Cunoastere superioara si posibilitatea fiecarui membru de a-si manifesta creativitatea  plenara

Cel putin in perioda initiala comuniunea se bazeaza pe o diviziune a muncii, necesara pentru a produce cele indispensabile vietii in comuniune, in conditii de bunastare si fara griji sau presiune. Avand in vedere ca, inca de la constituire, comuniunea are resurse, care pot asigura acest mod de viata minim trei ani de zile, munca in sine este mai mult o experienta decat o activitatea fizica, mai mult o relatie sociala decat o obligatie individuala, ceea ce nu inseamna ca ea nu este incomuniune utila si necesara. Asa cum am mai mentionat cu referire la aceasta diviziune a muncii, ea asigura independenta si libertatea fiecaruia, care traieste in comuniunea respectiva, el singur desfasurandu-si activitatea asumata in conditii si in perioade lui convenabile si care el considera ca activitatii respective ii sunt cele mai potrivite. Nu are sefi, cotrolori, dar rezultatele muncii lui vor vorbi singure  despre activitatile asumate si rezulatele lor efective. Munca in sine nu presupune un efort fizic si nici activitati ce depasesc calificarea oricarei persoane, iar durata ei medie nu depaseste noua ore pe saptamana. Ea este in acelasi timp  experienta, o relatie cu Natura, o activitate fizica si sportiva , care corpul omului il troficizeaza si mintea de ganduri si griji i-o elibereaza. Sigur ca activitatea initial aleasa nu este pe viata, ci poate fi intre timp schimbata sau cu alte activitati completata, ori semnificativ redusa si de tehnologie preluata. Totodata , pe masura ce implementam tehnologii miraculoase in comuniune, munca nu mai devine o necesitate , ci cel mult un mod de meditatie, de activitate sportiva si un pansament pentru minte si o multumire pentru inima.  In acest proces omul se cunoaste mai bine pe sine, comparand parerile lui initiale sau ale altor persoane  despre sine cu rezultatele obtinute, iar toate acestea ii arata nu doar cat se cunoaste si cat in realitate poate, fata de ceea ce crede ca poate. Avand asigurata viata in bunastare si siguranta trei ani de zile, chiar daca in acest timp nu s-ar produce nimic in comuniune, esecul lui in activitate viata in comuniune nu poate sa o afecteze. Dar daca majoritatea, in conditii similare, a avut rezultate pozitive in activitatile de ea asumate, atunci cu siguranta se pune intrebarea ce rol poate avea acea persoana in comuniune? Odata ori de mai multe ori el poate schimba activitatea anterioara, dar daca rezultate pozitive nici atunci nu o sa apara este evident ca, increderea de sine pentru acea persoana este atat de precara, incat evolutia pentru el va deveni o problema isurmontabila. Nu putem inscrie astfel de persoane in cadrul asistentei sociale din comuniune, caci ele nu de asistenta sociala au nevoie, ci de incredere de sine, care nu le poate fi daruita de nimeni. Nu credem in dictonul  comunist sau darwinist, ca munca a creat omul si nici in cel fascist ca munca te face liber. Caci liber te-ai nascut , nu trebuiesti facut.  Nu consideram munca ca determinanta in Evolutie si nici macar in supravietuire, insa diviziunea muncii nu la munca in sine se refera ca tinta principala , ci la relatia sociala. Diviziunea muncii ii invata pe oameni sa fie propriii lor stapani si arhitectii propriului lor destin, in timp ce colaboreaza intre ei , pentru a conferi activitatii si relatiilor lor acel optim propice procesului evolutiv.

  • Obiectul principal de activitate al comuniunii este cel care raspunde necesitatilor esentiale ale  membrilor comuniunii si diviziunii muncii in regiunea din care face parte comuniunea

Asa cum acest subtitlu o spune, obiectul de activitate in comuniune este cel care raspunde necesitatilor esentiale ale membrilor din comuniune , raportat la conditiile naturale in care este asezata respectiva comuniune, precum si la diviziunea muncii in comuniune , care depinde de conditiile aratate mai inainte, precum si de diviziunea muncii in regiunea din care face parte   comuniunea, pentru a asigura atat diversitatea de produse, cat si cantitati suficiente vietiitraite in bunastare, pentru toti cei care traiesc in respectiva regiune. Sigur ca si in cazul acesta ne referim la comuniunea aflata in faza incipienta, caci in scurta vreme munca va fi transferata spre tehnologie, iar omul se va focusa pe Cunoastere si Evolutie. Locul muncii va fi inlocuit cu observarea Naturii si a intelege miracolele de ea create si care stau si in puterile noastre. Schimbul acestor descoperiri va accelera extraordinar procesul cognitiv si implicit pe cel evolutiv.  Nu munca l-a creat pe om , ci a facut din el un mamifer superior, dar constienta, creativitatea si Cunoasterea o sa-i confere omului, insfarsit, umanitate. Insa stabilirea obiectului principal de activitate al comuniunii este un prim pas major in  punerea pe baze corecte a relatiei om-Natura si a intelegerii ca, omul nu poate si nici nu trebuie sa domine Natura, care viata i-o sustine cu generozitate, ci dimpotriva sa o priveasca  ca un Maestru in Evolutie si Existenta, a carei intelepciune o urmeaza. Intelepciune e un mod de a zice, caci Natura nu face alegeri constiente, deoarece de la inceputul creerii sale a ales Pomul Vietii sa il urmeze si in a sa evolutie Softul lui Dumnezeu neabatut il transpune, cu rezultate miraculoase, ceea ce ar trebui sa dea de gandit pentru mamiferele umane, cu accese de superioritate, pe nimic bazate, decat pe a vanitatii sale efemeritate.

  • Comuniunea nu are nici o ierarhie si fiecare actioneaza in indeplinirea alegerii facute in deplina independenta si libertate, manifestandu-si propria creativitate, dar asigurandu-se ca isi va atinge obiectivele propuse

Comuniunea a fost astfel, de catre noi, conceputa, cum de viziune ne-a fost inspirata, incat ea sa nu afecteze in nici un caz libertatea fiintei si sa nu trebuiasca, ca fiinta sa se supuna spre vreo ierarhie sau unor reglementari interne sau regionale , ci doar sa respecte  princpiul la care a ales sa adere , cand s-a decis sa traiasca in acea comuniune. Am putea rezumtt spune ca, diviziunea muncii in comuniune este cea care ne-a fost inspirata de viziune si cea  observata  dupa cum Natura evolueaza. Pe de alta parte ,aceasta libertate nu trebuie sa separe fiinta de celelalte fiinte din comuniune, cu care a convenit voluntar a muncii diviziune, ci aceasta relationare  si interconectivitate functionala intre fiinte, in Intregul pe care comuniunea il reprezinta, sa faca, ca actiunea individuala sa aiba o amplificare exponentiala, membrii comuniunii  actionand ca niste computere conectate in paralel, dar fiecare membru fiind independent si stapan pe ceea ce alege si face el, atata timp cat nu dauneaza celorlalti si face ceea ce de el depinde, pentru a-si implini asumatele angajamente. Lipsa ierahiei si dar si faptul ca exista independenta si libertatea pentru fiecare membru care constituie comuniunea,  nu afecteaza in comuniune nici eficienta si nici atmosfera , ci dimpotriva, ele constituie  premisele fundamentale necesare,  care sa permita fiecarei fiinte manifestarea creativitatii sale plenare, beneficiind astfel de solidaritatea, aprecierea si pretuirea celorlalte fiinte din comuniunea respectiva. Lipsa ierarhiei nu doar ca nu poate compromite scopul asumat impreumna de cei din comuniune, ci face ca activitatea si manifestarea acestora sa fie de orice limite si ingradire lipsite  si mai ales de actiunea parazitara sau distructiva sa nu fie afectata,  pe care orice ierarhie o  genereaza si o exercita. Pe de alta parte, echidistanta si libertatea, existente intre membrii comuniunii,  creaza premisa dezvoltarii increderii de sine si a activitatii creative. Activitatea si viata avand loc totusi intr-o comuniune, intre fiinte cu alegeri comune sau similare, dar intr-o diviziune a muncii exercitata, permit ca oamenii sa isi impartaseasca reciproc experienta si Cunoasterea si astfel ca toti membrii comuniunii sa poata beneficia de experienta si Cunoasterea acumulate de ceilati membri. Pentru prima data in viata in comuniune fiinta nu se simte doar pe deplin libera si apreciata , dar si ca alegerea ei este de mai multe fiinte impartasita , ceea ce ii consolideaza increderea de sine  si creativitatea in actiune. Astfel ca acea comuniune reprezinta cuibul, in care fiintele o sa inceapa sa invete sa se inalte, ca apoi spre O Lume mai Buna sa poata sa se indrepte. Pe de alta parte libertatea de a parasi oricand comuniunea sau de a te muta in alta, da substanta liberatii fiintei si ii lasa toate optiunile alegerii si orizonturile Evolutiei deschise. Daca vreti, comuniunea este carcasa, in care  mamiferul uman superior isi desavarseste meditatia, pentru a se transforma in om si astfel spre O Lume mai Buna sa poata sa se inalte si impreuna cu alti semeni sa o experimenteze, pentru a putea, apoi, moartea spre veci a o transcede si in Taramul Sfiteniei sa poata ajunge, in care gandurile, emotiile si sentimentele capata materializari sau forme energetice , de informatie purtatoare , care este  de realitate generatoare, in mod spontan si instantaneu, fara a mai fi distorsionata de egou.

  • In comuniuni nu exista nici un control al membrilor intre ei si nici imixtiuni din exterior, ci doar autocontrolul reprezentat de rezultatele la care fiecare s-a angajat

Daca mai sus am aratat ca, in comuniuni nu exista ierarhii, acum subliniem ca, ,intre membrii comuniunii nu exista control reciproc  si nici vreun amestec al lor in decizia pe care o ia fiecare om, membru al acelei comuniuni. Nici macar cand un membru din comuniune este pe punctul de a comite fapte grave, care pe alti membrii ai comuniunii pot sa ii afecteze, membrii comuniuii nu pot sa intervina in intentia pe care o are aceasta persoana, chiar daca de membrii  resapectivi ea ar fi cunoscuta. Acest lucru fiind facut exclusiv si in mod obiectiv de sistemul protectiv, care apara comuniunea de a tentative de agresiune din exterioritate sau din a comuniunii interioritate. Membrilor comuniunii nu le ramane decat sa constate , ceea ce  a observat si prevenit sistemul de protectie si apoi sa ia masurile necesare si imediate,  pentru readucerea acelei persoane  la starea de sanatate si de libertate de actiune existente inaintea producerii paraliziei temporare. Faptul ca  membrii comuniunii pot ulterior decide, in conditii principiale, alungarea acelei persoane din comuniune, nu le confera acestora drepturi suplimentare, caci ele sunt in principiul comuniunii continute si tuturor echidistant aplicate , fara a lasa loc la subiectivitate sau la judecati impartiale. Ce este stabilit in principul, in  baza caruia comuniunea s-a constituit, se aplica tuturor echidistant si neabatut. In consecinta, rolul controlului reciproc intre membrii acelei comuniuni, care ar da nastere la subiectivitati si la strambe judecati, este luat de autocontrolul de fiecare membru din comuniune exercitat, care stie ca daca continua sa incerce sa comita un anumit act negativ grav, se autoexclude singur din comuniune, chiar daca ceilalti membrii ar fi dispusi sa il ierte. Nici noi, cei care creem aceste comuniuni si care le sprijinim , sustinem si protejam, pe cele transformate din comunitati, nu avem dreptul  si nici mijlocul niciunei imixtiuni asupra modului cum opereaza principiile de constituire si functionare ale acelor comuniuni. S-ar putea spune ca, noi, cei care am creat aceasta tehnologie de protectie, am putea interveni in modul ei de functionare si provoca paralizii temporare in conditii arbitrare sau interesate. Dar de ce am face-o ca autosabotare, din moment ce facem asta pentru semeni si in egala masura pentru noi? Cu tehnologia creata si cu Puterea avuta prin Cunoasterea accesta, noi am putea sa eclipsam intreaga putere lumeasca. Dar nu mai cadem in aceasta manipulatoare ispita. Caci asa cum v-am spus nu odata, inainte am avut succesul la indemana, faima, puterea  lumeasca si o avere imensa, dar toate astea impreuna nu mi-au permis sa vindec fiinta cea mai draga pentru a mea inima si nici sa duc o vita al carui scop sa atinga implinirea deplina. Ba dimpotriva! Si din pildele Existentei , din experientele proprii si ale partenerilor cu care am creat toate acestea, am inteles,  toti, foarte bine ca, daca nu am transmite mai departe darurile care ne-au fost incredintate spre impartasire , am fi lipsiti de orice putere, darurile incredintate si neimpartasite ne-ar fi luate si astfel evolutiv ne-am sinucide. Nu imi justific prin asta alegerea facauta , ci doar va invit sa nu repetati greseala de mine facuta, in cea mai mare parte din viata, facand din ea o sursa de suplimentara de karma si nu experienta prin care scopul ei sa se implineasca.  In ce ma priveste am primit prea multe mesaje foarte puternice, in situatii limita, pentru a mai fi animat  de acele apucaturi, care sa ma fac sa nu fiu demn de viata pe care am ales-o si sa nu pot implini al ei scop, adaugand karmei mele poveri suplimentare , care in vietile urmatoare vor deveni suferinte. Insa stiu ca, procedand astfel cum noi procedam, nu avem cum Marele Salt Evolutiv sa nu il realizam. Niciunul dintre noi nu e perfect, dar fiecare e constient, de faptul  ca, a ales ceva gresit la un moment dat, deoarece in parcursul lui evolutiv se produce imediat  un recul, pe care noi il privim ca mesaj avertisment si a alegerilor noastre factor corijant. Iar cat timp alegem corect si ne implinim legamantul asumat voluntar, fiecare dintre noi devine al Revelatiei Divine beneficiar si astfel creator de miraculos, ca manifestator de Divin. Asa ca nu ne suspectati de ceea ce am facut mult timp si de care intre timp am inceput sa ne vindecam, caci noi evolutiv nu ne mai autosabotam, caci unii dintre noi am facut-o destul anterior. In plus cunoastem foarte bine ce spune Scriptura ca „ CALEA E INGUSTA SI POARTA ESTE STRAMTA” , adica perioada Marilor Oportunitati Universale e foarte scurta  si ca nu ne putem abate de la Agenda Universala. De aceea chiar nu avem timp de  o astfel de atitudine, de care unii , fara nici un temei, ne suspecteaza sau chiar au ajuns sa ne acuze. Suntem curierii voluntari ai Darului Divin , catre beneficiarii,, pe care nu noi ii alegem sau ii numim , ci ei se autoaleg  prin alegerile si vietile lor. Iar misunea noastra este sa recunoastem beneficiarul si sa ii inmanam darul. Daca el refuza sa il primeasca sau in sens negativ va incerca sa il foloseasca, aceasta nu este problema noastra, ci a lui karma. Asa cum si noi daca nu ne indeplinim cu rigoare misiunile asumate ne impovaram ale noastre karme si riscam evolutiv a ne sinucide. Cine are asemenea banuieli, lipsite de orice temei, e liber sa stea departe de comuniuni si sa evolueze conform alegerilor lui.

  • Rezultatele muncii in comuniune se impart in mod egal intre membrii ei, chiar daca aportul lor nu este egal sau unii sunt beneficiarii unui suport social, dupa ce  s-au asigurat cele necesare pentru reproductie, dar astfel ca fiecaruia sa ii fie asigurat un grad decent de bunastare si de protectie fata de agresiuni externe sau interne

Desi noi asiguram, inca de la creerea unei comuniuni, resurse pentru o viata in bunastare pentru trei ani si un sistem de protectie care-i fereste pe membrii comuniunii de orice pericole, asa cum am spus inainte, munca in comuniune intr-o voluntara si consimtita diviziune este atat o sursa pentru a sustine viata,cat si o experienta si o relatie sociala, o activitate fizica-sportiv-productiva si poate fi considerata si pentru meditatie o premiza. Tocmai libertatea si echidistanta fac ca rezultatele muncii sa se imparta egal intre membrii din comuniune, fara nici o discriminare, chiar daca aportul la a bunurilor creere difera intre aceste persoane. Sigur ca aportul fiecaruia va fi evidentiat si modalitatea in care a fost el obtinut va fi facuta cunoscuta, pentru a putea fi celorlati membrii ai comuiniunii utila, dar impartirea rezultalelor se face egal, nu ca in comunism ca egalitate in saracie, si acea doar in ideologie sau pe hartie, ci prin faptul ca acest egal asigura al bunastarii necesar, precum si necesarul pentru cel asistat social. Si asistatul social nu va fi considerat un membru inferior sau de ceilati membrii dependent, caci comapasiunea pe care el celorlati membrii o creaza si care apoi este transpusa in asistenta sociala, ca o modalitate de daruire de sine, face pentru daruitori mult mai mult bine decat orice rezulate exceptionale in activitate. Caci daca ne pregatim pentru O Lume mai Buna , preocuparea principala pentru fiecare fiinta este cum ea mai buna sa devina. Caci ce altceva poti sa faci, ca pentru O Lume mai Buna apt sa devii , decat tu sa devii mai bun, decat ai fost anterior. Caci O Lume mai Buna deja exista si tu trebuie sa devii mai bun, ca sa poti intra cu ea in rezonanta armonioasa si apoi ea sa te atraga si sa te sprijine in evolutie si inaltare. Evident ca, inainte de aceasta egala distribuire a produselor realizate, se vor prezerva rezervele necesare pentru situatii de calamitate si pentru a productiei reluare. Asadar putem spune ca, daca principiul actioneaza cu echidistanta in relatia interumana, in distributie se practica distrbuirea egala. Caci nici Dumnezeu la a fiintelor creere nu a pus in ele diferite grade de Indumnezeire, ci acea Scanteie Divina cu Sine si cu Dumnezeirea egala, care  permite fiecaruia sa aleaga calea prin care  sa atinga Indumnezeirea deplina. De aceea am si intitulat unul din subcapitolele urmatoare „ Noua Revolutie inseamna  o noua distributie”, aici termenul de „noua” referindu-se la distributia egala, nu la cea speculativa si puternic  polarizata, care a ajuns  sa faca, ca 99% din bogatia terestra in mana a 1% din omenire sa fie concentrata. Si acesti sacali nesatui si avari nu se multumesc cu atat si isi proprun sa va ia tot sub sloganul „ Nu veti avea nimic , dar veti fi feiciti” . Dar si-o vor lua-o in bot si o sa sufere karmic pentru Raul facut. Aceasta fericire promisa voua prin a voastra totala deposedare de orice proprietate, nu va va oferi nici acea meschina consolare, pentru cei care deja sunt lipsiti de toate, ca si ceilalti au ajunsi cu ei in aceasi situatie. Ei nu va deposedeaza de lucrurile materiale, pentru  ca nemaidentificandu-va cu ceea ce aveti  ,sa deveni ceea ce sunteti si astfel sa fiintati, ci fac asta ca sa fiti biorobotizati, de suflete parasiti si prin Marea Resetare impietriti. Lumea nu intelege chestiuni fundamentale  si anume ca, nu traim si nu existam pentru a avea , ci pentru a evolua. Iar pentru a putea evolua este nevoie de a fiinta si de a fi liber si stapan pe alegerea ta. In stadiul evolutiv actual nu ne putem dispensa de lucrurile de ordin material, caci prin material experimentam si cu el supravietuim. Insa in continuare trebuie a intelege ca, nu traim pentru supravietuire , ci pentru evolutie. Iar acea egalitate de sansa numita si echidistanta nu poate fi sustinuta si garantata decat printr-o distributie egala a resurselor de natura energo-materiala si prin sanse egale de acces la Cunoastere. Tot in aceasta activitate nu trebuie sa se asigure doar bunurile materiale necesare, pentru un trai in bunastare , dar si acele resurse energo-materiale, care trebuie sa permita sistemului de protectie si de supraveghere  sa ramana in buna stare de functionare. Cu riscul de a ma repeta obsesiv, toate aceste sunt necesare in faza initiala a existentei acelei comuniuni, caci pe masura ce vom implementa in comuniuni si in regiuni miraculoasele noastre descoperiri, omul nu va trebui sa aloce decat un procent nesemnificativ destinat supravietuirii sale in mod exclusiv. Totodata Cunoasterea o sa-i permita sa inlocuiasca treptat , dar cu viteza acelerata, resursele de hrana materiala cu phrana, ca resursa energo-informationala sau ca hrana mai subtila , dar si mai eficienta , care favorizeaza transformarea noastra si evolutia noastra accelerata. Caci si fluturele autocreat din larva consuma mai putina hrana si mai subtila si de natura energo-informationala, decat larva care a reprezentat starea lui evolutiva anterioara, pe care a transces-o fara sa moara.

  • Numarul minim al membrilor unei comuniuni este de 18 persoane cucapacitate de munca , iar cel maxim de 1200 persoane, dimensiunea unei comuniuni fiind stabilita in acest sens in functie de posibilitatea  de a asigura pentru fiecare membru al ei 0,5 ha de teren agricol

Din nou vorbim de aspecte cantitative, insa experientele noastre anterioare ne-au arat care este numarul optim de membrii in comuniune , numar cuprins intre un minim si un maxim, astfel incat  sa permita realizarea unei diviziuni a muncii convenita voluntar, menita sa asigure comuniunii tot ceea ce este necesar, evident, prin schimbul de produse cu alte comuniuni realizat. Daca celula comuniune poate fi ori germenele pentru o comuniune ori entitatea cea mai  raspandita in regiune in stadiul initial, comuniunea de noi creata sau cea din comunitate transformata va lua treptat locul primelor tipuride comuniune. Daca la inceput poate fi dificil sa se gaseasca minim 18 persoane majore si de munca apte, care sa constitue o celula de comuniune, rezultatele  in ea obtinute vor deveni elementul mobilizator pentru creerea de comuniuni propriu zise si apoi generalizarea lor in regiune. Dar asa cum am aratat, pentru crearea unei celule-comuniune sau a unei comuniuni relevant nu este doar numarul de membrii ce comuniunea o compun , dar si terenul agricol necesar, cate 0,5 ha pentru fiecare membru in comuniune existent. Se pune intrebrea, in ce masura noi vom gasi terenurile necesare in zonele din afara marilor aglomeratii urbane, o parte din aceste terenuri trebuind sa fie intravilane? Dar in conditiile actuale cu bani poti cumpara orice, iar pe de alta parte asemenea terenuri exista in a localitatilor vecinatate, care nu au populatii foarte numeroase.  Detinatorii de ferme, care deja intampina dificultati majore in asigurarea fortei de munca necesare si in vanzarea produselor obtinute, la preturi care sa le permita reluarea productiei si asigurarea bunastarii ,vor fi primii interesati sa isi vanda o parte din terenurile respective si apoi ei insisi sa creeze sau sa adere la o comuniune, in vederea unei vieti mai bune si mai sigure si a unor relatii sociale care ii ple pun capacitatile creative in valoare. Astfel ei nu trebuie sa mai caute forta de munca , pe care sa o plateasca si nici persoane dispuse si capabile produsele sale sa le cumpere si vor putea sa realizeze toate acestea cu eficienta si in acelasi timp sa poata sa isi  capitalizeze dupa cum fiecare va  alege  ale sale resurse proprii si avere. Noi nu incercam sa ne izolam de lume, desi unele comuniuni vor fi create si in zone foarte izolate, in care condititiile naturale si de relief existente sa demateleze din faza initiala orice intentie de actiune agresiva fata de comuniune respectiva.  Si acest lucru nu urmareste o mai buna protectie pentru membrii comuniuniunilor noastre, caci mai buna decat cea asigurata de scutul nostru protectiv nu este posibila pentru moment. Acest lucru este menit sa nu expuna persoane din exterioritate la acte de agresiue si care,  in acest caz, pot fi temporar paralizate. Si daca asa cum am spus anterior, daca pe copiii si minorii folositi de adulti pentru a participa la agresiuni, noi o sa ii supunem la terapii, pentru a fi scapati de acele  temporare paralizii si apoi ii vom intreba, daca  doresc sa ramana in comuniune, daca situatia comuniunii o permite sau ii vom trimite de unde au venit, pentru a transmite un clar avertisment, acest lucru nu il putem garanta pentru agresorii majori, care sunt stapani pe actele lor. Caci numarul aparatelor de recuperare din aceaste paralizii temporare sunt limitate in fiecare comuniune, iar pe de alta parte ele trebuie folosite cu prioritate fata de cei din comuniune, care au avut tentative de a comite acte grave. Responsabilitatea noastra este fata de cei din comuniuni asumata si  fata de cei care nu pot sa se apere sau sa decida si au fost constransi sa comita acea tentativa de actiune agresiva. Iar cei care vor sa vina in comuniune cu intentii bune o pot face fara sa incerce sa agreseze si astfel sa paralizeze, dar actiunile agresive trebuie de autori asumate si de noi descurajate. Caci e greu sa mentii in comuniune o atmosfera de liniste si pace si de trai in bunastare, cat timp comuniunea este supusa la actiuni agresive exterioare sau din interioritate. Noi vom face toate averizarile necesare , pana cand cei din exterior vor intelege,  ca astfel de actiuni agresive nu sunt de natura sa asigure a lor supravietuire, ci dimpotriva, ca a lor supravietuire sa trebuiasca de alte persoane asigurata, lucru enorm de dificil intr-o perioada de criza si  anarhie sociala. Noi nu atacam si nu agresam pe nimeni, dar nu putem impiedica pe nimeni a se sinucide si nici nu vom permite de vietile si de alegerile noastre ei a dispune. Ceea ce noi putem face, cei din comuniune, este ca corpurile adultilor temporar paralizate sa fie duse dincolo de limita de protectie, ca sa poata fi luate de fiinte  lor apropiate, fara ca acestea de scutul nostru sa fie afectate si apoi duse la ale lor case . Sistemul imunitar va ajuta aceste persoane sa se vindece in timp si daca ele sunt ingropate in pamant pana in gat, o ora pe zi, energia Pamatului va putea face in timp, ca aura lor sa fie refacuta si starea lor de sanatate sa atinga o limita dezirabila. Putem chiar in afara comuniunilor sa creem centre de recuperare din aceasta temporara paralizie, daca ne vom asigura ca, cei astfel recuperati nu vor deveni din nou agresivi. Dar cu siguranta acest lucru nu il vom face de la inceput, cand valul agresiv va fi determinat mai mult de instinct, decat de constient. Iar cu instinctele nu poti sa negociezi si sa comunici cu atat mai putin , ci doar sa le domolestei  si instinctul agresiv sa il faci nepuntincios. De ce aceste agresori nu isi creaza propriile comuniuni, cu suport si asitenta de la noi, in loc sa incerce alte comuniuni sa atace? Asa cum am spus inainte, Raul si agresiunea sunt defavorizate si de 9 ori decat Binele si generozitatea au mai putina putere. Si acest lucru nu l-am stabilit noi si este inscris in Softul lui Dumnezeu. Prin aceasta nu facem decat sa-i aratam Raului neputinta si a Binelui biruinta, iar acest lucru poate constitui sursa de intelepciune  pentru cei ce urmeaza sa faca o alegere.

  • Comuniunile sunt deschise , iar orice persoana se poate din comuniune neconditionat retrage, ori in alta comuniune sa plece sau noi persoane pot fi primite  in comuniune, in functie de terenul pe care comuniunea il are la dispozitie si de activitatile necesare comuniunii respective

Aceasta caracteristica generala pentru orice comuniune deriva din principiul in baza cauia comuniunnile sunt constituite prin alegeri individuale comune a mai multor persoane si facute in deplina libertate, indepenenta si voluntarietate. Cum comuniunea isi proprune sa creeze premisele care sa permita continuarea evolutiei umane, in timp ce modul acesta de viata colapseza si trecerea intre cicluri cosmice aflate pe spire diferite impun mari salturi evolutive pentru fiintele umane, salturi care la randul lor presupun ca noi sa ne detasam total de modul de viata actual, aflat in inevitabil colaps si mai ales vibratia noastra sa o inaltam,  astfel incat cu vibratia existenta in O Lume mai Buna, care ne asteapta, sa devina rezonanta. Dar daca asteptarile , crezurile  si viziunea unei persoane este diferita de ceea ce va descoperi ca reprezinta acea comuniune, acea persoana este libera sa plece din comuniunea respectiva, cu o notificare prealabila de 60 de zile catre ceilati oameni din comuniune, pentru ca acestia din urma sa poata, liber si voluntar, sa consimta,,  cum vor  prelua si realiza activitatea asumata de persoana care din comuniune pleaca. Acelasi lucru  urmeaza sa se intample daca o persoane din comuniune doreste, indiferent din ce motive, sa se mute in alta comuniune. Este posibil ca o comuniune deja existenta daca este parasita de un numar de persoane  adulte si cu capacitate de munca, astfel incat numarul unor astfel de membrii activi ai acelei comuniuni sa ajunga sub cifra minima , chiar si atunci cand acest lucru se produce prin moarte sau prin incapacitatea de a realiza activitatile respective, atunci membrii ramasi ai comuniunii pot decide daca pentru o vreme vor redistribui intre ei activitatile necesare in comuniune sau in alte comuniuni sa migreze, ori sa se intoarca la vechiul mod de vita. In ultima ipoteza bunurile comuniunii ne vor fi predate noua, cei ce le-am asigurat la a ei infiintare , urmand ca acestea sa fie disponibile pentru alte persoane, care vor dori sa se constituie in acea comuniune. Asa cum am spus, numarul membrilor ai comuniunii poate creste prin  primirea de membrii noi, in limita terenului detinut de comuniune, care sa asigure mebrilor  ei o viata in bunastare si cu acordul celor deja constituiti in comuniune. Mai mult de atat, anumite celule comuniuni sau comuniuni vecine se pot unii intre ele , iar ceea ce  realizau inainte separat si  intre comuniuni faceau schimb, acum ajung sa produca si sa foloseasca impreuna. Sigur ca in aceasta ultima situatie sistemul de protectie trebuie modificat in functie de dimensiunea si numarul de membrii pe care comuniunea i-a atins. Iar vechile sisteme de protectie,  inainte pentru comuniunile separate folosite, sa fie pentru noi comniuni alocate. Deci nimeni nu trebuie sa isi faca griji, ca nu e suficient de bun pentru comuniuni si nici ca odata intrat in comuniune  nu mai are cale de intoarcere fata de modul de viata trait inainte , cel putin din perspectiva conferita de comuniune. Aceleasi persoane care au parasit comuniunea mai devreme  si s-au intors la vechiul mod de viata, se vor putea constitui in o alta comuniune de alt tip si dimesiune sau chiar similara cu cea parasita , daca asta liber, independent si voluntar o sa aleaga.

  • Comuniunile fac schimb de produse intre ele la paritati fixe, stabilite pe baza muncii incorporate in respectivele produse

Acesta este un principiu fundamental in relatiile si schimburile de produse dintre comuniuni, ca aceste schimburi sa fie bazate pe echitate si pe valori reale si pe baza unor paritati fixe. Valoarea oricarui produs este determinata de munca in el incorporata, iar acea valoare determina paritatea, in care se face schimburile intre acele produse. Iar aceste paritati au fost deja stabilite pentru fiecare regiune si tipiuri de produse. In acest sens a fost necesara o munca extraordinara , luand in calcul tehnologia actuala, dar si productivitatea locala sau regionala intr-o anumita regiune pentru respectivele produse . Asta poate face ca in regiuni diferite, aflate la departare mare unele de altele, aceste preturi si paritati fixe sa fie usor diferite  intre regiunile respective, asa cum difera productivitatea unor produse. Dar si in acest caz echidistanta in cadrul acelei regiuni si regiuni invecinate ramane nealterarata si paritatea respectata. Cand intre regiuni indepartate se fac schimburi de produse , in limita a 10% din ceea ce se consuma in acea regiune, atunci evident ca in calculul paritatilor de schimb respective trebuie in considerare luate si consturile suplimentare de transportul  produselor pe distante semnificative, mai ales cand e vorba de produse  usor perisabile si in cursul transportului trebuie refrigerate sau in anumite conditii de temperatura mentinute. Nu e momentul sa intram in detalii in acest sens, caci toate aceste informatii pot fi accesate inainte de a adera la comuniune, in programul acesteia de functionare si a modului cum se fac schimburile intre comuniunile din acea regiune. Ceea ce se stie de dinainte este ca, aceste preturi si paritati sunt stabilite pe criterii obiective, de oricine putand fi verificate. Astfel ca daca, asa cum am dat un exemplu la intamplare inainte, schimbul de cartofi si mere intre comuniuniunile dintr-o regiune sau regiuni invecinate  se va face la o fixa paritate si anume doua kg de cartofi pentru un kg  de mere, aceste paritati pot fi verificate si  astfel  sa se constate ca, pe baze obiective sunt stabilite. Iar acest lucru este valabil inclusiv pentru tehnologiile de noi produse in centrele de productie si cercetare interregionale. Cu privire la acest aspect s-ar putea spune ca, noi avem un ascendent fata de membrii din comuniuni,caci detinem controlul partial al resurselor alocate lor. Dar sa nu uitam ca anterior constituirii acestor comuniuni noi detineam integral acest control, pe care in parte l-am transferat celor din comuniuni. Si oricum in comuniunile transformate din comunitati acest lucru nu se intapla la fel. Dar asa cum am spus si anterior, noi ne comportam ca si curieri si buni administratori ai bunurilor, care  de noi realizate sau create si  NU ca proprietarii bunurilor respective, desi ele eau fost de produse si create, prin accesarea unei Cunoasteri inalte, care ne-a fost revelata de Divinitate. Evident ca, atunci cand se stabileste obiectul de activitate pentru fiecare comuniune se au in vedere paritatile respective, productivitatea medie a zonei pentru fiecare categorie de produse si mai ales necesitatile de consum al membrilor acelor comuniuni din cadrul aceleasi regiuni sau din invecinate regiuni. De aceea, ce produse schimba comuniune cu alta si  care este paritate fixa este cunoscut inca de la infiintarea comuniuniunilor respective, aceste  schimburi fiind gandite si calculate pe etape suscesive, pe masura cresterii numarului de comuniniuni si a membrilor lor din cadrul unei regiuni. Intrucat in faza initiala aceste schimburi vor fi pentru un numar limitat de produse  si in cantitati deasemenea reduse, dar suficiente cat sa acopere necesitatile fundamentale ale vietii membrilor din comuniuniunile respective, noi ne-am luat masurile de siguranta necesre, luand in calcul ca rezultatele initiale nu pot atinge planificarile noastre, precum si posibile cazuri de calamitate, pentru a asigura pentru trei ani de la infiintare toate cele necesare, traiului in bunastare, celor din comuniune. Ne veti spune ca, vor fi foarte multi amatori pentru acest mod de viata, in care oamenii au supravietuirea asigurata, fara sa faca nimica. Insa aceste caracteristici si principii trebuie privite in a lor unitate si interconectiva functionalitate. Si de aceea va aduc aminte ca, daca dupa un ciclu de productie se observa ca o persoana nu si-a indeplinit sarcina asumata , fara ca pentru asta sa aiba o justificare obiectiva, atunci ceilalti oameni din comuniune ii vor cere acelei persoane sa plece din comuniune , pentru a nu creea in a ei interioritate cuiburi parazitarte sau distructive sau surse de tensiune. Ne veti intreba ce vom face daca persoana repectiva refuza sa plece? Putem noi sa ii dezactivam cardul de protectie? Nu putem , insa o va face atitudinea lui, ostila, parazitara si fata de ceilalti vadit negativa. Si acesta atitudine va activa cardul  singura, fara ca in asta sa poata interveni o alta persoana. Iar acest lucru este suficient sa il determine sa plece, in loc sa paralaizeze  si apoi sa fie recuperat , dar fara a i se mai oferi acel card protectiv , ci va fi condus spre al plecarii sale drum.

  1.  Comuniunile sunt dotate cu  echipamente tehnologice si de protectie , precum si cu alte produse  realizate in centrele tehnologice de productie si de cercetare interregionale

Unul din lucrurile fundamentale in comuniune este sistemul de protectie fata de agresiuni externe sau pornite din a comuniunii sau a regiunii interioritate. Noi am construit scuturi vibrationale care functioneaza pe principiul rezonantei sau a disonatei si care pot fi modulate pe marimi si puteri diferite , dar toate au consumuri reduse de energie.  Deasemenea avem capacitea de a produce imprimante 7 G, care din aerul atmosferic pot produce orice tip de produse materiale , inclusiv cele ce tin de supertehnologie, asa cum am explicat in capitolul anterior si vom dezvolta acest aspect in subcapitolul urmator. De asemenea vom dotata centrele interregionale de productie si cercetare si cu cu aceleratoare de inmultirea celulelor stem specifice in medii de culturi de celule vegetale   sau animale, care ne vor permite sa producem orice cantitate de produse necesare alimentatiei noastre in conditii bio de mare puritate si fara a aduce Naturii si altor specii existente vreo vatamare.  Inainte de a construi aceste scuturi am construit tunurile electromagnetice sau tunurile laser, care  pot fi folosite doar ca sisteme protective in sensul ca proiectile lor pot „paraliza „ orice racheta , avion sau elicopter, care incerca sa ptrunda spatiul protejat, blocand functionarea lor total. Acest lucru a fost extins si pentru autovehicule terestre , dar asa cum oricine poate sa observe ele isi indreptau proiectile spre tinte precise depistate de radare. Asa cum am spuso anterior, scuturile americane si cele israeline nu protejeaza contra armelor terestre sau raketelor  de joasa inaltime, ca sa nu spun ca  nu protejeaza nicio de alte persoane inarmate. Ba mai mult, scutul israelian a fost penetrat, folosindu-se rachete cu doua etaje sau module, primul modul fiind unul dispersor de bile metalice, intr-o directie diferita de tinta urmarita de al doilea modul de racheta , facand ca scutul sa se stranga ca o armonica sau ca un navod in zona in care bilele au fost dispersate , iar in zona astfel slabita sa poata penetra racheta propriu zisa. La toate aceste trebuie adaugat si costul deosebit de mare pentru a produce tunurile respective, costuri care pentru o singura piesa ajung miliardul de dolari sa il depaseasca. Pe de alta parte ele sunt si mari consumatoare de energie si de aceea noi am renuntat la ele. Nu si chinezii si rusii, , ultimii pregatind in primavara dupa ce armata ucrainreana va fi pe m,alul vestic al Niprului pozitionata pentru a tine armata rusa la minim 50 km distanta si astfel ca zona ocupata sa nu o poata  sa o foloseasca. Si asta ar ingeheta razboiul o vereme si ar face din zona ocupata o zona desertificata, nelocuita si neexploatata , dar cu costuri nesustenabile pentru beligerantii care o  disputata, in special pentru partea rusa. Si atunci Rusia ar putea apela la bomba murdara , care este o racheta electromagnetica si care poate sa explodeze in aer , paralazind orice arme mai sofisticate, inafara de  pistoale, pusti automate si mitraliere, dar si orice sistem de comunicare , de trasport si de productie pentru a anumita perioada semnificativa, facand in zona viata imposibila si inoperabila armata inamica. Sigur ca si Ucraina, cu asistenta straina, poate acest lucru sa il produca rusilor din zona ocupata sau in ultima instanta si in Rusia interioara. Iata de ce spun  ca, acest razboi este o parodie, sustinut prin acte genocidare si criminale, pentru a introduce frica in aceasta omenire si a o supune la succesive crize, pana cand, disperata, se va lasa biorobotizata, crezand ca astfel o sa poata sa supravietuiasca. Scutul nostru ofera o protectie completa, nu doar in atmosfera , dar si la suprafata terestra , detectand chiar si  activitate subterana nenaturala si cu intentie agresiva. Iar ceea ce face acest scut este ca paralizeaza orice agresor nu doar din exterior , dar si din interior, asa cum am spus anterior,  aici incluzand atat armele agresoare cat si persoanele care manipuleaza aceste arme.  Pe langa ca scutul este usor de modulat si dimensionat, chiar si pentru necesitatile  unei celule de comuniune, el consuma putina energie, omul in functionarea lui nu poate sa intervina si nu poate nici sa il distruga, caci orice astfel de tentativa ar duce orice agresor la stadiul de neputinta si agresiunea ca lipsita de orice consecinta. In plus acest scut nu il protejeaza pe om doar de atacuri agresive din exterior, dar si de porniri negative pornite din interior si care ar putea afecta mebrii din comuniuni. Scutul este pentru exterior o cupola protectiva, iar pentru a omului stare interioara este o oglinda. Faptul ca el nu afecteaza a omului intimitate si nici alegerile lui libere reiese din aceea ca el nu intervine decat pentru ca sa previna si sa paralizeze pornirile lui negative foarte grave, care pot afecta alte persoane sau lumea inconjuratoare.  pregatim conditiile necesare care sa permita oricarui membru din comuniune  sa poata face alegerile favorabile evolutiei sale  pentru aceasta in care se produce  repolarizarea  si a Raului preponderenta devine inlocuita cu a Binelui preponerenta. De aceea, desi acest scut nu are o destinatie productiva, dar nici agresiva, ci exclusiv protectiva, in faza de tranzitie in a noastra evolutie constituie unul din pilonii de baza pentru comuniune. El este cel care deosebeste fundamental tipurile de comuniuni create sau sustinute de noi, de alte tipuri pe care le pot crea alti oameni, dar carora le lipsec caracteristicile fundamentale pentru a fi viabile si functionale. Sigur ca imi veti spune ca,  inamicul va gasi solutii ca scuturile noastere a le distruge, dar in uriasele distante intre noi existente in materie de Cunoastere si tehnologie si intr-o lume in care Binele incepe preponderenta sa isi manifeste asemenea tentative nu pot cunoaste decat ale lor neputinte. Nu expunem public un sistem, care sa aiba in acest moment un punct vulnerabil in el. Desigur scutul te apara de orice agresiune, te previne de la a comite acte negative , dar nu te ajuta sa  produci Bine. Si chiar daca in comuniune paralizeaza pe moment a ta intentie negativa, o vei putea exersa in lumea exterioara, chiar daca asta nu iti va aduce decat mai multa karma. Ceea ce am vrut sa subliniez prin asta  este ca scutul liberul arbitru nu il anihileaza, ci doar previne o actiune agresiva,  inainte ca ea sa se produca. Dar asta nu insemna ca cel in cauza isi va schimba dorinta sau credinta. Doar ca, la fel ca cei atrasi de Rau, nu o sa prea aiba spor in viitor intr-un astfel de demers. Ca toate astea functioneaza o sa constatati in realitatea miraculoasa de noi prezentata . Cum anume o facem pe nimeni nu trebuie sa preocupe, iar cei ce spera sa avem o vulnerabilitate, pot sa spere pana vor costata ca spera intr-o iluzie.

  1. CARACTERISTICI SPECIFICE FIECARUI TIP DE COMUNIUNE

Daca este evident ca, caracteristicile generale toate tipurile de comuniuni ajung sa le caracterizeze, sa reliefam in cele ce urmeaza si caracteristicile specifice pentru fiecare tip de comuniune, care sunt minoritare si se subordoneaza caracteristicilor generale. Daca privim comuniunea ca o pictura, putem spune c,a caracteristicile generale sunt culorile , liniile si tusele, care contureaza imaginile , iar caracteristicile specifice sunt nuantele, care dau picturii omogenitate si mesajului de ea transmis ii dau coerenta.

  1. Caracteristici specifice celulei de comuniune

a). O prima caracteristica a celulei de comuniune este ca ea poate exista singura si independenta , chair daca in zona nici o alta celula de comuniune sau comuniune nu exista. Ea poate asigura  lucrurile fundamentale existentei celulei din comuniune, un obiect de actvitate la care sa participe toti membrii care au aceasta capacitate.

b). Creerea celulei comuniune se poate face in constructii deja existente, care trebuie apoi adaptate la exigentele vietii in comuniune si tinand cont de faptul ca viata membrilor comuniunii sa se afle intr-o functionala interconexiune;

c). Relatiile intre membrii comuniunii se stabilesc mai usor , cum se poate realiza si diviziunea muncii lo,r avand in vedere numarul redus al membrilor si faptul ca aceste celule de comuniune se constituie pe grupuri de familiii aflate in raport de rudenie, de prietenie sau avand convingeri similare;

d). Costurile creerii celulei comuniune sunt reduse si sunt multor oameni accesibile , iar rezultatele activitatii in comuniune devin imediat vizibile si verificabile, aceste costuri fiind suportate integral de noi, inclusiv pentru sustinerea functionarii si protectia membrilor acelei celule de comuniune;

e). Celula comuniune este mai expusa la desfiintare,  prin plecare unui numar mic de membrii  din comuniune.

f). Celula de comuniune nu permite venirea de noi membrii in interiorul acesteia , decat in numar foarte redus si cu un sacrificiu locativ facut de membrii celulei sau prin constructii suplimentare fata de constructia initiala si prin achizitionarea de teren agricol din zona cu celula comuniune invecinata;

  • Caracteristici specifice comuniunilor standard,  (propriu zise), de noi infiintate
  1. O prima caracteristica specifica pentru acest tip de comuniune este ca, ele se infiinteaza pe suprafete nelocuite si neconstruite si  separate de zonele in care traiesc alte persoane;
  2. O alta caracteristica este ca, acest tip de comuniune este creat si sustinut exclusiv prin resursele noastre, la fel ca si celula comuniune, dar printr-un mod de functionalitate de mai mare complexitate decat prima si ca presupun o dotare si o infrastructura mai complexa decat celula de comuniune;
  3. Comuniunea propriu zisa are mai multe obiecte de activiate si spre deosebire de celula comuniune are  si unitati de producerea  in unitati specializate a hranei pentru mebrii din comuniune, unitati sanitare  si, dupa caz, si ind functie de a comuniunii dimensiune si unitati scolare;
  4. Persoanele participante in comuniune sunt mai eterogene decat cele din celula de comuniune si majoritatea dintre ele nu s-au cunoscut inainte, ceea ce face mai de durata si mai complexa a lor integrare functionala in comuniunea respectiva;
  5. Functionarea comuniunii propriu-zise nu este expusa, daca un aumit numar de membrii ai ei aleag sa plece din comuniune si nici nu presupune adaptari a  semnificative a situatiei existente inainte de aceasta plecare;
  6. Comuniunea propriu zisa are capacitatea limitata , in functie de terenul pe care il are in folosinta ca membrii suplimentari sa primeasca;
  7. Scutul de protectie pentru acest tip de comuniune are  functii mai complexe si o putere semnificativ mai mare, decat cel care protejeaza celulele comunune.
  • Caracteristici specifice comuniunilor transformate din comunitati.

a). Caracteristica principala, specifica pentru acest tip de comuniune, este ca ea se constituie pe structura unei comunitati deja existente;

b). O alta caracteristica specifica este ca membrii comuniunii participa in comuniune cu propriile bunuri, pastrandu-si asupra lor, fiecare, exclusiva lui proprietate, dar pe care le folosesc in diviziunea muncii, ce seveste obiectul activitatii comuniunii;

c). Contributia noastra la formarea comuniunii, dincolo de organizare, se refera la aportul de tehnologie, de resurse alimentare si de energie si asigurarea scutului de protectie;

e). Este singurul tip de comuniune in care, pe acel teritoriu, pot sa traiasca impreuna , dar fiecare cu propriul mod de viata, atat membrii ai comuniunii , cat si persoane care nu inteleg sa participe la aceasta, dar avand  asigurata protectia noastra gratuita si facand cu ei schimb de  producse si tehnologie la paritatile fixe ,practicate in relatiile de schimb  intercomunionale;

f). Cei ce doresc sa paraseasca comuniunea, nu trebuie sa renunte la bunurile lor  proprietate personala , ci doar la ceea ce noi le-am daruit, pentru a-si desfasura ativitatea in comuniunea respectiva;

g). Cei aflati pe teritoriul comuniunii , dar care inca nu fac parte din membrii acesteia si se decid ca acest lucru sa-l faca, nu trebuie sa renunte la nimica, ci doar ca tehnologia de noi lor livrata nu va trebui in produse compensata si nici cu noi schimburi de produse sa faca, caci noi le asiguram bunastarea si siguranta si resurse materiale pentru o semnificativa perioada;

h). Cei de pe teritoriul comuniunii ,d ar fara a fi membrii ai ei, vor purta si ei cardul protectiv si risca si ei sa fie paralizati teporar,  daca doresc fata de membrii ai comuniunii sau locuitori ai teritoriul ei sa iomita acte negative, care pot produce grave consecinte. Actele lor  agresive repetate ii pot duce la excluderea de pe teriotoriul ocupat de acea comuniune, sa nu mai beneficieze de a scutului nostru protectie, dar fiindu-le  transferate in proprietate bunuri valoric echivalente cu cele pe teritoriul comuniunii lasate, daca toti membrii familiei sale inteleg sa il urmeze sau daca nu doar in cote proportionale, fara a deposeda membrii familiei sale ramasi in comuniune de cota parte exclusiv lui atribuita.

In ultima instanta ceea ce comuniunea o caracterizeaza este comunul si unitatea si nu nuantele specifice , care tin cont de unicitatatea fiecarei fiinte. Caci comuniunea nu isi propune sa niveleze constiinte si nici nu poate , ci doar de a crea cadrul propice, in care fiecare sa poata sa se dezvolte si sa evolueze, impartasind, astfel, celorlati Cunoasterea accesata prin propriile lui experiente. Dincolo de cuvinte, realitatile existente pot spune ca, comuniunile reprezinta infinit mai mult si mai profund decat poti spune despre ele. Dar pe de alta parte, a lor existenta si extindere accelerata, pe masura ce acest mod de viata colapseaza, face ca Evolutia noastra nu doar sa nu fie afectata si de Marile Oportunitati Universale   favorizata. Universul ne propune prin ale lui modele de reusita , dar alegerea noastra e exclusiva. Comuniunea vine sa sublininieze ca unitatea si comunitatea  sustin infinit mai bine viata si evolutia decat concurenta si competitia. Si de aceea comuniunea devine acea gogoasa ori cocon  sau creuzetul, in care omul se repolarizeaza din preponderentul negativ in preponderetul pozitiv si astfel realizeaza Marele Salt Evolutiv. Ni s-au pus intrebari gen: Cum ne vom recupera investitiile inapoi si ce profit din asta avem noi? Am raspuns zambind, fara sa glumim, ca, noi nu investim nimic, ci doar ne dedicam a fi curierii Darului Divin si  celor care acest dar le  este cuvenit sa  le fie impartasit. Le-am spus glumind ca, o sa ne recuperam investitia, asa cum Dumnezeu o sa isi recupereaze darul incredintat noua, pentru a fi impartasit cu aceasta omenire si ca profitul nostru va fi un pas inainte pe Calea Indumnezeirii noastre. Dar sa lasam realitatea sa vorbeasca si mintea multora sa o trezeasca, ca a lor constienta manipulata, ratacita si adormita sa nu fie preocupata de ceea ce alti o sa faca si o sa pateasca, deoarce fiecare nu suporta decat ale alegerilor proprii consecinta. caracteristicile comuniuniunilor fiind deja prezentate  sa aruncam o privire spre regiunea de comuniunii, care va lua locul vechii natiuni.