Abonează-te la noutati

Principiul de constituire al comuniunilor

PRINCIPIUL DE CONSTITUIRE A COMUNIUNILOR

Atunci cand am vorbit de tipurile de comuniuni si caracteristicilor generale a comuniuniunilor si celor specifice comuniunilor  afirmam implict ca Principiul de constituire al unei comuniuni este unic, in functie de tipul, locul geografic, numarul membrilor acelei comuniuni si numarul de comuniuni existente in momentul constituirii comuniunii in regiunea respectiva de comuniuni. Dar acest principiu intruneste niste elemente comune pentru orice tip de comuniune , care tin de esenta acestora, ci nu atat de specificitatea care individualizeaza o comuniune de oricare alta. Sigur ca la infiintarea fiecarei comuniuni acel principiu specific constituirii ei este clar definit. Se pune  o intrebare inerenta: cine stabileste principiul specific penru orice comuniune? Evident ca noi, dar in functie de criterii obiective, care se aplica cu echidistanta si fara ajustari, modificari sau rezerve pontru orice comuniune. Acest principiu de constituire a unei comuniuni va tine cont de toate aspectele generale care caracterizeaza orice comuniune, asa cum au fost ele mai sus enuntate. Unii pretind ca, prin faptul ca noi definim principiul specific al unei comuniuni, acest fapt ne ofera un ascendent, fata de cei care vor sa se constituie in comuniuni. Nimic mai neadevarat , caci pe de o parte pana a stabili metoda de definire  a  principiului de constituire specific unei comuniuni aparte, noi am facut studii, calcule, simulari  si experiente numeroase, iar pe de alta parte nu ne batem singuri cuie in talpile proiectelor noastre.  Totodata aceste principii se aplica doar la comuniunile sustinute integral sau partial de noi si nu la cele care se pot constitui  dupa cum oamenii vor, fara a avea vreo legatura cu noi sau aducand  propriile imbinatatiri la medelel noastre de comuniuni. Apoi, in acest scop al infiintarii comuniunilor noi  am investit 22 de ani din viata si o resursa uriasa , care altfel ne-ar plasa de departe in fruntea topurilor bogatiei globale. Sigur ca  s-a sustinut pe buna dreptate ca in cadrul comuniunilor de noi sustinute multi vor veni din ratiuni de supravietuire si nu pentru ca la Principiul de constituire al comuniunii respecteive vor sa adere. Desigur ca asta se prea poate sa se intample, dar la constituire noi ii vom spune la fiecare, ce spun scanarile noastre  cu privire la gradul de compatibilitate  a unei persoane cu acea comuniune, dar fara ca pe acest motiv pe cineva a respinge sa adere la cumuniune sau a ne  implica in treburile comuniunii respective. Sigur ca cei care vor sa adere la o comuniune, se adreseaza la noi si noi le expunem tipurile de comuniuni, amplasamentul si obiectul principal de activitate al lor si daca sunt  sau nu comuniuni noi. In cazul comuniunilor noi primii veniti vor fi cei care vor prelua dialogul cu  viitorii membrii din comuniuni, pentru a pregati aderarea lor. La comuniunile constituite deja noii membrii sunt primiti de cel care se acupa in comuniune de acest aspect, in cadrul diviziunii muncii existente in comuniunePentru a intra in comuniune , nimeni nu este supus la interviuri sau teste, ci e suficienta  o declaratie  orala de aderare si o semnatura ca consimte sa adere la Princpiul de constituire a comuniunii respective. Insa pe de o parte noi pastram 60% proprietatea asupra bunurilor  afectate pentru comuniune si in orice comuniune participa cateva familii care in ultimii 22 de ani au participat la definitivarea si punerea in practica  a acestui proiect si la asistenta tehnico-logistica necesara la inceput. Asta spune ca acele persoane pot sa nu incalce  acordurile nescrise intre membrii comuniunii  respective, sa beneficieze de sustinerile noastre si sa isi indeplineasca  osarcina liber, indepent si voluntar asumata din diviziunea muncii in comuniunea respectiva, fara ca ea sa creada in modelul de comuniune. Insa, in timp, asupra lui cu siguranta aceasta experienta va avea efecte pozitive, in caz contrar se va retrage din comuniune sau va ramane doar pentru supravietuire, nefiind interesat sa impartaseasca a noastra Cunoastere. Si el va continua sa supravietuiasca si in comuniune in bunastare si siguranta sa traiasca. Insa asta nu ii asigura si evolutia lui personala, dar care nu e treaba noastra, caci noi orferim conditiile necesare, ca acest lucru sa-l poata face oricine, si nu suntem decat niste curieri distribuitori de Daruri Divine, nu cenzorii alegerilor facute de catre fiinte. In consecinta nu avem nici un ascendent fata de membrii unei comuniuni sustinuta integral sau partial de noi, ci dimpotriva suntem piatra de temelie pe care se constituie acea comuniune si totodata piatra unghiulara sau filosofala , care  exprima principiul care acea comuniune o guverneaza. Sigur ca am intalnit multi  suficienti si aroganti, care ne cereau imperativ sa le permitem sa viziteze astfel de comuniuni, ca apoi sa poata decide si ei daca intra sau nu in comuniuni. Le-am spus ca, le pot vedea pe dinafara, ca pot incerca sa comunice cu cei din comuniune cand ies in afara acesteia sau prin mijloace electronice si sa le ceara lor  detaliile care le sunt utile, dar in comuniuni noi nu avem nevoie de nimeni si in consecinta nu vom incerca in acest sens pe cineva a convinge. Chiar noi le stam la dispozitie cu raspunsuri la orice intrebari, iar scopul acestui site  este sa fie un ghid sau manual de folosinta in acest sens.  Insa am constatat in majoritatea intrebarilor ce ne-au fost  puse ca,  acei oameni nu doreau  intrarea in comuniune, ba chiar ca le priveau ca o amenintare, pentru alegerile de ei facute, incercand sa ne gaseasca vreo vulnerabilitatea si mai ales a ne convinge ca, fara ei comuniunile nu ar putea sa existe.  AM CONSTATAT IN GENARAL  LA O MARE PARTE A ACESTEI OMENIRI, CA OAMENII NU SUPORTA CEVA CARE EI NU  IL POT CONTROLA SAU CA SI FARA EI  AR PUTEA EXISTA.  Cand infuriati fara masura la raspunsurile noastre complete si complexe la intrebarile lor limitate si inguste, ca in a lor banguiala strecurau o amenitare pe fata, un blestem, sau o injuratura , prin care incercau sa-si defuleze propria lor neputinta, ca vreun rau sa ne faca sau ca un obstacol macar sa ne puna. Dar asta e problema lor nu a noastra. Acelasi sentiment il vad in ochii celor care ne ataca, in timp ce alegerile lor esueaza, iar puterea lumeasca le scapa printre degete pe zi ce trece, devenind niste persoane tot  mai agresive si mai neputincioase, incat psihiatri si psihologii  vor devenii mai importanti ca IT-istii. Cand am pornit la acest drum, ne-am asumat fiecare consecintele alegerilor pe  care le-am facut, inclusiv acest val de agresiuni. Dar stiam in mod cert ca, nimeni nu ne poate lua ceea  ce suntem si nici sa ne impiedice sa evoluam. Lumescul oricum l-am fi pierdut prin moarte, dar nu vrem sa ne amanetam suferintei vietile noastre viitoare si nici sa  ratam aceste Mari Oportunitati Universale, care vin a ne sustine a face Marele Salt in Evolutie. Ei raman socati ca, de aceste atacuri in lant, de tentative de crime, de abuzuri facute pe fata noi manifestam o detasare senioriala si chiar o stare beatic-extatica. Cine sunt acesti sinucigasi evolutivi si calaii propriilor vieti, dupa ce nu au putut a mai fi calaii vietilor celorlati, decat niste bolovani sau bioroboti? Ar merita compasiune, dar la ce ar folosi la cei de consteienta si de suflet lipsiti? Noi ne daruim celor care aleg drumul evolutiv si nu celor care din inconstienta, ignoranta, din cauza de  manipulare sau hipnotizare sociala  ajung Marea Resetare sa o aleaga.

  1. ELEMENTE CARACTERISTICE PRINCPIILOR CARE GUVERNEAZA ORICE TIP DE COMUNIUNE

 Daca elementele specifice fiecarui tip de comuniune le-am prezentat la inceputul acestui subcapitol si le vom dezvolta in ultima lui parte, in cele o urmeaza o sa facem o prezentare succinta , dar coerenta a aspecteleor carateristice principiului care guverneaza orice tip de comuniune:

a). ALEGEREA LIBERA, VOLUNTARA SI INDEPENDENTA A CELUI CARE ALEGE SA INTRE INTR-O COMUNIUNE.

Noi am creat niste germeni de comuniuni cu anumite specificitati, de anumite dimensiuni si asezate in diferite regiuni si  forme de relief diferite si am definit principiul care le guverneaza pe fiecare si pe care le vom face publice in perioada imediat urmatoare, cand  acest mod de viata a ajuns sa colapseze, ca fiecare, in cunosinta de cauza, sa poata alege. Altfel alegerea nu este libera, voluntara si independenta, element caracteristic care se regaseste in orice principiu care guverneaza vreo comuniune. Aceste nu sunt proiectii, dezidarate sau iluzii, ci realitati existente. Cand am spus inainte ca, o mare parte din omenire  va privi comuniunile ca un colac de salvare , de supravietuire, cand Titanicul acestei lumi va incepe sa intre sub apa si pe el nu va mai fi posibil acest mod de viata, nu am respins asta. Caci suntem constienti ca,  Evolutia nu poate loc sa aiba, fara ca omul sa aiba supravietuirera asigurata. Unul mort de spaima sau de foame nu se va gandi la Evolutie , ci la siguranta sau la mancare. Si noi asiguram aceasta. Insa Evolutia este o alegere  personala si comuniunea nimanui nu o garanteaza. Caci asa cum se spune in astrologie ca, astrele predispun, iar oamenii dispun, tot asa si noi in comuniune creem conditiile si premizele pentru Cunoastere si Evolutie, dar nu  putem alege in locul niciunei persoane. A supravietui nu inseamna sa evoluezi , ci in viata mai mult sa vegetezi. Si chiar daca majoritatea va alege supravietuirea asa,cum indica tendintele atuale, majoritatea nu inseamna intreaga omenire. Si sa nu uitam ca in deplina libertate, independenta si  voluntarietate participa peste 1,2 de miliarde de oameni , care au ales modul de viata in comuniune. Dar nu vrem din asta sa facem  Paradisul nostru exclusiv, caci nu nopi l-am creat, ci doar l-am descoperit dupa ce de Dumnezeu ne-a fost daruit. Si apoi nu cifra conteaza, desi legamantul ingerilor cu Lot pare a ma contrazice in mod evident. Dar nu este adevarat, caci numarul a tot fost redus de ingeri, dar la aspectul calitativ de oameni buni nu au facut nici un rabat. In consecinta nu conteaza cati vor trai in comniuni, ci cati o sa poata sa  evolueze  spre noi culmi si sa ajunga sa traiasca in O Lume mai Buna. Iar ce poate face fiecare pentru O Lume mai Buna decat sa devina el o fiinta mai buna? Pe de alta parte comuniunile nu sunt un scop in sine, caci  participarea la ele, ca mod de viata, Evolutia nimanui nu o garanteaza si nici ca tsunamiului vibrational galactic o sa supravietuiasca. De aceea  alegerea comuniunii trebuie sa fie pentru fiecare fininta o alegere  libera, independenta si voluntara, in sensensul ca nu trebuie sa fie de nimic conmditionata, nici constransa nici justificata. Ca aceasta alegere se va baza pe interse subiective , pe motivatii care tin de oportunitate, pe cei care fac alegerile respective ii priveste, iar pe noi nu pot sa ne afecteze. Pentru noi este important sa creem suportul necesar pentru creerea acestor comuniuni, suport atat logistic, tehnic, cat si de principiu. Iar aceasta nu e  o obligatie a noastra, ca Dumnezeu apoi sa ne felicite pentru a ei indepliire, ci este a noastra alegere la fel de libera , de independenta si voluntara, cum noi permitem sa fie alegerile celor care aleg modul de viata in comuniune.

b). ECHIDISTANTA IN RELATIILE DIN COMUNIUNE SI CELE DINTRE COMUNIUNI.

Un aspect fundamental al oricarui principiu de constituire a unei comuniuni este ca acest principiu sa asigure echidistanta intre membrii unei comuniniuni si intre comuniuni. Asa cum am spus, acest aspect ne-a fost inspirtat de modul in care Dumnezeu trateaza tot ceea ce a creat. Daca ar fi pus intre creatiile sale semnul de egalitate le-ar fi transformat pe toate in turme de clone, lipsite de alegere libera, de capacitate creativa , de a-si construi fiecare calea evolutiva prin care urmeaza sa ajunga la Indumnezeirea lui desavarsita.  Iar noi ca manifestari ai Divinitatii si inspirati de a  Divinitatii atitudine fata de creatiile Sale aplicam acest lucru in orice principiu care guverneaza o comuniune. Iar Divinul ne sustine, conferindu-ne puteri miraculoase  atunci cand alegem sa fim manifestare de Divinitate. Echidistanta nu inseamna egalitate aritmetica , ci egalitate de sanse in a ne pune in valoare potentialurile latente pe care le are fiecare. Ca unii o fac si altii nu, tine exclusiv de alegerile lor.  Echidistanta este simbolizata de sfera, care  este simbolul pentru O Lume mai Buna.  Echidistanta inseamna ca in Evolutie toti am pornit deodata, la crearea noastra, si fiecare isi continua  evolutia actuala din punctul in care acum se afla  unde a fost adus de  alegerea lui anterioara si de propria lui karma. Evolutia fiind un sport individual, fiecare este al Evolutiei atlet, mai mult sau mai putin performant la un moment dat, dar fiecare va trece a Evolutiei linie de sosire prin Adevar spre  Indumnezeire. Daca pana aici m-am referit la echidistanta intre membrii din comuniuni, ma voi referi acum la echidistanta in relatiile dintre comuniuni.  Desi sunt amplasate in locuri diferite si cu  facilitati naturale diferite, totate comuniunile  sunt dupa aceleasi principii constituite, au asigurate resursele necesare pentru traiul in bunastare , liniste si pace , chiar in vremuri de dezastre, de calamitate, de atacuri exterioare sau interioare. As putea spune ca, echidistanta intre cei din comuniune este cea care genereaza intre comuniuni relatii bazate pe echidistanta. Acest lucru este favorizat de faptul ca, valoarea produselor este stabilita obiectiv si ca schimbul intre comuniuni se face la paritati fixe , care exclude orice inselaciune, nedreptate, specula sau exploatare. Aceste doua feluri de echidistante in comuniune si in relatiile dintre ele sunt niste reflectii ale  Echidistantei Divine in lumea noastra.

c). ASIGURAREA DE CATRE NOI  PENTRU ORICE COMUNIUNE A TUTUROR CELOR NECESARE  PENTRU A EI CONSTITUIRE  SI A SUSTINERII VIETII SI SECURITATII IN CONTINUARE.

Asa cum repet de mii de ori, noi am pus bazele acestor comuniuni, asigurand tot  ceea ce este necesar, pentru creerea si functionarea lor in mod sigur si netulburat , intr-un mod in bunastare, liniste si pace trait. Aceasta este conditia minima necesara  si exterioara, ca Evolutia sa fie posibila , ca alegere libera si personala. In consecinta omul poate elibera majoritatea energiei sale  focusata pe supravietuire si a o a realoca spre Cunoastere si Evolutie. Cand am calculat necesarul  pentru fiecare omin acest scop am avut in vedere un standard inalt, care asigura bunastare, siguranta, liniste si pace. Am luat in calcul si alte forte perturnbatoare posibile, astfel ca timp de trei ani de la constituire mebrii comuniuni pot trai  in bunastare, siguranta , liniste si pace in orice circumstante si chiar daca nimic nu ar face sau in tot ce intreprind ar ajunge sa esueze. Nu am dorit sa adaugam socului schimbarii problema supravietuirii. Dar doar acestea depind de noi , restul depinde de ceea ce alege fiecare membru duin comuniune.  Evident ca degeaba ai toate cele necesare pentru supravietuire , daca nu ai siguranta , liniste si pace si cineva ar putea de aceste lucruri a te deposeda  si apoi pe tine a te subjuga. Asa ca scutul nostru de protectie este un element fundamental in comuniune si se bazeaza pe o complexa tehnologie, care se manifetst prin simplitate asa cum da Vinci ar zice. Iar el asigura acea siguranta , care linistea si pacea le favorizeaza, dar nu le garanteaza, caci ele tin de trairea interioara si de atitudinea mentala umana.

d).  ASIGURAREA DE NOI A ACCESULUI LIBER SI NECONDITIONAT A MEMBRILOR ORICAREI COMUNIUNI LA O CUNOASTERE DE NIVEL FOARTE INALT SI SI LA MIRACULOASELE NOASTRE DESCOPERIRI

Daca asigurarea unei vieti in bunastare , siguranta , liniste si pace este premisa  necesare pentru orice optiune evolutiva, aceasta optiune trebuie sa fie facuta in cunostinta de cauza si presupune accesul la o Cunoastere foarte inalta, neaccesibila, pana acum, pentru omenirea aceasta.  Si acest lucru este asigurat de noi, caci atunci cand am pornit la drum pentru a implementa acest proces, aveam in desaga tot ceea ce era necesar pentru el.  Ba as spune ca fara aceasta Cunoastere deosebit de inalta si fara de o viziune  holistica despre Evolutia in Existenta, aceasta implementare nu ar fi fost posibila. Ne-a fost revelata o cunoastere  desebit de inalta, care face din miracole realitate cotidiana si apoi am transpus-o in practica, calauziti de Revelatia si  Indrumarea Divina. Iar apoi ne-am preocupat de a gasi diverse cai,  prin care aceasta Cunoastere si accesul la miraculoasele noastre descoperiri sa fie asigurat pentru toti cei de Evolutie preocupati. Si facem aceasta nu ca un mecenat , ci  ca un act constient ca, suntem toti, rand pe rand, purtatorii Stafetei Cunoasterii si Evolutiei. Sigur ca toate acestea au trezit multa ostilitate si atacuri marsave din partea interfetelor puterii actuale. Caci asa cum nu stapanii de sclavi au devenit feudali si nu feudalii au ajuns capitalisti, tot asa nici interfetele puterii lumesti nu vor ajunge ghizi evolutivi la Marele Salt dintre lumi. Ci vor fi unii dintre voi si unii dintre noi, toti dumnezei.

  • ELEMENTE SPECIFICE A PRINCPIILOR CARE GUVERNEAZA ANUMITE TIPURI DE COMUNIUNI

Daca in tot ce exista generalul este cel care creioneaza realul, specificitatea este cea care creaza diversitatea, prin care se manifesta infinitele aspecte unice in  Existenta. De aceea ne vom opri la cateva aspecte care dau specificitate pentru fiecare principiu care guverneaza o comuniune

a). TIPURILE DE COMUNIUNI.

Un prim aspect ce confera specificitate  principiului care guverneaza o comuniune este cel ce vizeaza tipul de comuniune. Caci daca comuniuniunile de acelasi tip vor fi guvernate de principii asemantoare, asemanator nu insemna identitate, ci unitate in diversitate. Astfel Princpiul care guverneaza o celula  de comuniune va avea o anumita simplitate, ceea ce-i confera si ma multa claritate. Pe cand principiul care guverneaza o comuniune propriu zisa de noi integral creata si sustinuta va  avea o esenta mai complexa in care  liniile directoare specifice celulei de comuniune , vor deveni aspecte relationale intre membrii din comuniune bazata pe a muncii diviziune liber aleasa si consomtita. Comuniunile care se transfoma din comunitati vor fi guvenate de un principiu mai complex, deoarece  in cadrul comuniunii respective relatiile sunt mai complexe decat in cadrul comuniunilor propriu zise.

b). NUMARUL MEMBRILOR COMUNIUNII.

Un alt element care influenteaza specificitatea  principiului care guveneaza  o comuniune este numarul membrilor, care acea comniune o constituie. Cu cat numarul acestor membrii tinde spre minim sau spre cel al unei celule de comuniune cu atat principiul care va guverna acea comuniune va avea o mai redusa complxitate. Cand insa acest numar tinde spre maximul membrilor unei comuniuni, cu atat acest principiu va fi mai complex, iar acesta va deveni un aspect specific al princpiului respectiv.

 c).  OBIECTUL  PRINCIPAL DE  ACTIVITATE IN COMUNIUNE.

Cu certitudine obiectul de activitatea  principal in comuniune determina cea mai inalta specificitate a principiului care guverneaza acea comuniune. Caci principiul  guvernator al unei comuniuni este un vector  de acte si actiuni, insa el este unui scop subordonat, iar acest scop este tocmai obiectul principal de activitate  al comuniunii respective. As putea spune ca, acest element este un element definitoriu pentru orice principiu guvernator al unei comuniuni si in acelasi timp si cel ce determ,ina specificitatea principiului respectiv.

d). FORMA DE RELIEF IN CARE ESTE SITUATA COMUNIUNEA SI DISTANTA EI FATA DE ALTE COMUNIUNI.

Aceste doua elemente confera si ele un grad semnificativ de specificitate pentru principiul care guverneaza o comuniune. Caci  forma de relief  determina in buna parte obiectul principal de activitate intr-o comuniune, iar distanta dintre comuiuni indica  posibilitatile de schimb  de produse pentru comuniunea respectiva si costurile pe care acestea le comporta. S-ar putea spune ca, aceste elemente pot  comuniunile sa le favorizeze sau sa le dezavantajeze. Insa comuniunile nu sunt constituite pe baze concurentiale, iar suprafata agricolo nu este nelimitata, iar pe de alta parte omul are nevoie de produsele,  care pot fi obtinute  pe forme de relief dferite. Pe dealuri si podusuri inalte vom cultiva mai putine cereale , dar vom creste pomi fructiferi  si vita de vie si vom crea ferme de animale. In plus, lemnul din padurile aferente comuniunii respective nu doar ca e o gura de santatate penru cei din comuniune, dar este  si o sursa de energie in faza initiala de  existenta a comuniunii respective.

V-am prezentat toate acestea, ca sa va puteti face o idee despre cum am ajuns sa definim  un princpiu care guverneaza o comuniune si sa  puteti supune analizei voastre a lui principialitate si sustenabilitate ,dar mai ales aplicabilitate.