UNITATEA DE CLEARING NOUA MONEDA UNIVERSALA, UNITY COIN NUMITA SI U.C. ABREVIATA
Asa cum am explicat anterior, moneda noastra nu este un mijloc de schimb si mai mult o valoare de referinta, in baza carora se stabilesc paritatile de schimb intre anumite produse, de comuniuni practicate. Aceasta moneda are drept valoare unitara o unitate de clearing corespunzatoare unei ore de munca incorporata in produsul a carui valoare o masaora. Sigur ca, aceasta moeda nu se va rezuma la aceasta valoare unitara , ci va fi emisa si in marimi multiplicate, care contin mai multe unitati de clearing, sub forme de bacnote , dar si sub forma de monede propriu zise, care reprezinta fractiuni a unitatii de clearing, respectiv a orei munca incorparate in produse. Cea mai mare parte din aceasta emisiune monetara este acoperita intregral de produsele existente in comuniuniunile noastre si care sunt schimbului destinate, iar o alta parte este emisa pentru a fi atribuita celor care prin activitatea productiva sau creativa realizeaza MAI MULT DECAT CEEA LA CE S-AU ANGAJAT PENTRU A-SI SUTINE TRAIUL LOR COMUNIONAL. ASTFEL SE VA PUTEA STI CE VALORI REALE S-AU SCHIMBAT INTRE ANUMITE COMUNIUNI , IN CE PRODUSE ELE CONSTAU SI IN CE CANTITATI DIN PRODUSELE DESTINATE ACELUASI SCHIMB SE FAC. Denumirea acetei monede este menita sa sublinieze atat modul unitar al ei de folosire, cat si a ei universalitate in raporturile de schimb de produse intre comuniuni realizate. Aceasta moneda este mai mult o valoare de referinta, care sta la a schimburilor baza si a paritatilor in care schimburile se realizeaza pentru perechi de produse. Este evident ca, asa cum nu toate produsele realizate in comuniune nu au aceasi valoare reala, daca nu au aceasi cantitate de munca in ele incorporata, este evident si ca, paritatile difera de la perechi de produse la perechi de produse, dar in fiecare din ele U.C. va avaea aceasi valoare. Cu cat paritatea creste, inseamna ca diferenta dintre valorile reale, schimbului destinate, este mai mare si numarul de U.C. corespunzatoare paritatii respective este mai mare. Este inutil , dar in acel asi timp imperios necesar, fara sa fie paradoxal sa va amintesc ca U.C. nu fluctueaza , are o valoare neschimbata si reala , indiferent cum paritatea de schimb intre diferite produse fluctueaza. Acest lucru exclude inflatia, crizele, actele speculative sau inselatoriile legale, ascuse dupa acte comerciale sau opertiuni bursiere. De aceea aceste schimburi de produse intre comuniuni realizate au o mare predictibilate si o precizie, care exclude orice eroare , inechitate sau exploatare. Fiecare da si primeste valori reale echivalente. Produsele sunt diferite si raspund unor necesitati diferite, dar echivalentele valorice intre ele raman neschimbate, adica constante si egale cu ele insele. Fara aceasta moneda, nu ca mijloc de schimb, ci ca suport al paritati de schimb, clearingul nu ar fi posibil sau ar fi foarte dificil sa atinga a lui imperativ, de a asigura in schimburile de produse, de comuniuni realizate, raporturi bazate pe valori reale, pe echidistanta si echitate. Acest sistem monetar unitar, bazat pe U.C este in acelasi timp si trasparent, prin aceea ca el indica clipa de clipa valorile schimbului destinate si valorile fiecarui membru al comuniunii cuvenite, peste cele care sa-i asigure viata in comuniune in bunastare, liniste , pace si siguranta si care ii permit pasiuni sau placeri personale sa isi satisfaca. Aceasta transparenta permite oricarui om din comuniune, care este situatia globala in comuniuni si care este aportul productiv sau creativ al fiecarui membru din comuniuni. Asta face ca sa fie exclusa orice inselatoarie sau comenzi de produse fara acoperiri in valori detinute de catre cei care fac comenzile respective. Nici o moneda nu va fi emisa pana cand produsul destinat schimbului este realizat sau pana cand aportul unui mebru din comuniuni nu produce sau creaza mai mult decat s-a angajat pentru ca traiul lui si al celorlati membrii din comuniuni sa fie asigurat in conditiile pe care le tot repet , adica bunastare, liniste, pace si siguranta. Putem spune ca, fiecare moneda astfel emisa reprezinta certificatul de nastere al unei noi valori create si schimbului destinate. Daca in lumea actuala moneda este mijloc de capitalizare, de investitie sau de acumulare, in lumea comunionala rolul monedei este sa asigure paritati fixe, in care schimbul de produse se face si aceste paritati sa indice raportul de valoare intre respectivele produse. Vorbim de valori autentice, nu de piata stabilite sau in preturi exprimate. Multi o sa pretinda ca, acest lucru ajunge schimbul sa-l complice, ca produsele schimbului destinate trebuie aduse si fata in fata puse, pe cand in piata fiecare aduce produsele sale, pe care le vinde si apoi el alege ce si cand o cu acei bani o sa se intample sau o sa compere. Dar am aratat mai inainte ca, aceste mecanime asa zise ale pietei libere specifice, nu sunt decat instrumente sofisticate speculative, prin care autenticii producatori de valoare sunt de aceste valori deposedati si produsul pe care il puteau obtine la schimb, in piata il vor plati de cateva ori mai mult. Iar aceasta diferenta in plus nu merge la ceilalti producatori , ci la comercianti si speculatori, care prin politici de monopol interesele si regulile lor, ceea ce mareste prapstia sociala intre cei care participa la distributia avutiei globale. De fapt nu e vorba de nici o distrubutie, ci un rapt, o furaciune, o talharie cu legea in mana si pe idealuri umane bazata fiind declarata , desi singurul ideal urmarit este cel de oculta declarat in mod indirect cand afirma „ Nu veti avea nimic si veti fi fericiti!”, care trebuie tradus si ca „ va vom lua tot, sufletul din voi va fi izgonit si pe voi va vom trabnsforma in bioroboti, ca ceea ce va dictam sa executati fara sa craniti, prostovani tampiti ce sunteti si acealsi aer ca noi inca il respirati, fara ca acest lucru sa-l meritati”. O Tempora O zei, nu mai vine odata vremea spulberarii acestor nemernici si misei? Am mai spus-o odata, dar repet ca, repetitia este importantanta si daca nu va ajuta sa intelegeti, ea totusi mama invataturii este. Caci un prost invatat poate fi savant, dar unul care intelege nu poate fi manifestator de prostie. Si ceea ce va spun este ca aceasta U.C. ca moneda pentru al lui Younited Clearing sistem nu contine doar ora de munca producerii acelui produs afectatata , dar si cota parte de ore munca incorporate de instrumentele si echipamentele care participa la procesul de productie sau la a schimbului operatie, calculata prin uzura in ele produsa in timpul participarii la producerea produselor schimbului destinate. Putem spune de buna seama ca, la inceput a fost produsul si apoi moneda. Si daca produsul reperezinta valoarea autentica propriu zisa, moneda masoara a valorii produsului echivalenta astfel ca, cu alte echivalente de valori de produse sa poata fi comparata si astfel sa poata fi stabilita paritatea de schimb intre doua produse , astfel ca amble elemente la schimb participante sa aiba valori ecivalente sau egale, desi au intrebuintari diferite. Asta permite a schimbului diversitate si a lui universalitate, caci prin astfel de echivalente nu avem nici o limitare de a schimba mere cu mere, caci ar fi schimburi inutile si nici mere cu pere, caci aceste nu ar fi schimburi propriu zise si mai mult diversificare de alimentatie cu fructe. Putem schimba mere pe tractoare, fara a o schimba si pe Ana care are mere cu Ana lui Manole. Doamne fereste. Putem schimba iepuri pe drone si paturi pe deltaplane. Putem orice schimba , dar nu ceea ce nu se produce in comuniuni sau in centrele de productie si cercetare interegionale. Si nu se produce ceea ce nu are cerere si nu are solvavabilitate de schimb in produse din partea celui care le cere , solvabilitate care va consta tot in produse necesare si cerute de cel care ofera produsele sale, celor care le cere. Iar acest lucru este apriori de noi stabilit atat in specificitati de produse, in cantitatile schimbului destinate, cu ce produse si la ce paritati vor fi schimbate si cu care comniuni anume. In acest timp moneda nu e direct implicata, ea ramanand nu atat o icoana la care participatii la schimb se inchina, ci mai mult o oglinda care face ca produse schimbate sa reprezinte ale aceleasi necesitati doua fatete diferite. Avand o acoperire reala si deplina in valori reale existente U.C. nu doar ca are credibilitate fiind bazata pe realitate, dar are si acea trasparenta datatoare de siguranta, pentru partile care la schimb participa, ca nu fac o afacere proasta sau ca cealalta parte nu-i inseala. Acest mecanism poate parea prozaic pentru speculatori si comercianti, ba chiar primitiv, dar pentru producatori in nici un caz. Nu dati monedei U.C alte conotatii sau interpretari, deduse din ale ei abrevieri gen: Uniunea Crestina sau Christica sau Ulceratii Cangrenoase ori Ultima Chemare si spuneti-i pe nume, ca ceea ce este adica Unity Coin sau moneda uniunii in comuniuni, caci vedeti si voi cat de apropiat este ca sunet comuniuni sau coinunity. De parca una ar fi Do de jos si alta Do de sus , in care aceste Do-uri indica muzicalitatea armoniei schimbului. Si ca sa nu ramana loc de indoiala, desi noi emitem aceasta moneda, ea este exclusiv de comuniuni folosita , precum si de membrii acestora si tot ei ii tin evidenta. Ei prin organizarea schimburilor de produse inainte de a incepe procesul de productie fac si o predictie cu privire la valorile pentru schimb afectate si implicit la cantitatea de moneda emisa. Va veti intreba de buna seama, ce se intampla cu monedele dupa ce aceste produse se consuma. Cu siguranta ca ele vor fi retrase din circulatie si ca virtualitate nu doar in formele lor fizice si vor fi reintroduse pe masura ce noi produse schimbului destinate vor fi realizate. De aceea pe parcursul unui an volum monetar total din comuniuni va avea fluctuatiile lui, toamna fiind mai mare si spre sfasitul inceputul primaverii va avea dimensiuni minime. Dar asta face ca raportul dintre valoare reala existenta si moneda emisa aflata in activitate sa ramana egalitati constante. Unii vor spune ca, produsele daruite noua de Natura au valoare mai mica decat cea reala. Insa ceea ce subliniez cu privire la moneda este ca in baza ei nu valoarea produselor se determina , ci paritatile in care intre ele se fac schimburile. Caci nu incercam sa pretuim generozitatea Naturii, caci ea este infinita , ci comparam aportul adus la produse si schimb prin munca. In egala masura putem spune ca, UC este ortul popii, pe care il dam pietei si implicit sistemului monetar actual, atat de inechitabil si de nebazat pe autentic sau pe real. U.C. este o necesitate pentru a putea stabili paritatile de scimb pentru perechi de produse, ci nu o valoare propriu zisa, nici simbol de valoare si cu atat mai putin moneda de schimb. Tocamai aceasta o face sa nu poata fi devalorizata sau sa aiba o valoare fluctuanta. Veti spune ca, odata cu cresterea eficientei activitatii de productie, pentru a produce acelasi produs vor fi necesare mai putine ore de munca. Dar acest lucru este compensat de numarul mai mare de ore de munca incorporate in echipamentele si intrumentele folosite in procesul de productie. Pe de alta parte aceasta eficienta se va repercuta asupra ambelor produse si de aceea paritatile de schimb intre produsele respective vor ramane neschimbate. Sigur ca noi am considerat o eficienta medie, care poate exprima diferente sensibile cand vorbim de a oamenilor activitate de productie, care depinde de pregatire, indemanare, experienta , varsta, sex, etc. Insa in valoarea reala a produselor munca incorporata majoritara este cea in echipamente si instrumente incorporata si care este egala pentru acelasi echipament sau instrument de toate comuniunile folosit, care produc acel produs. Asa cum am spus, formele de relief pot influenta si ele munca incorporata in anumite produse schimbului destinate, dar nu pot influenta atat de tare incat sa afecteze parittile de schimb intre perechi de produse. Conditiile climatice si de alta natura pot influenta si ele intr-o anumita masura productivitatea pentru anumite produse. Insa ,pe de-o parte noi nu includem in valoarea acelor produse aportul Naturii, iar pe parcusul vremii aceste conditii pot actiona in sensuri contrarii. Si oricum cu resursele si rezervele de noi asigurate, aceste ascilatii nu pot produce nici un fel de dezechilibre sau perturbari semnificative a vietii in comuniune. U.C. este strajerul, care pazeste, ca paritatile de schimb intre perechi de produse sa nu fie schimbate, pentru a nu fi afectata a schimburilor echitate. Nu ne jucam de-a viata si de-a valoarea si nu lasam piata , specula sau bursa sa ne paraziteze echidistanta, care exista in realatia noastra, a celor care au ales comuniunea drept mod de viata. Asa cum am spus mereu si de realitate este confirmat, comuniuniunile nu sunt focusate pe supravietuire, adica pe a vietii sustinere, caci aceste sunt obiective facile si inutile , de noi considerate si pe Cunoastere si Evolutie. Tocami de acea U.C. nu este un mijloc de schimb sau instrumenrt de acumulare sau de capitalizare, ci garantul mentinerii echidistantei si echitatii in comuniune, a unei calitati ale vietii care sa o faca sa fie dedicata Evoliutiei nu supravietuirii. Sigur ca obiectul principal de activitate in comuniune, in stadile ei initale, este unul ce vizeaza o activitate de productie. Si nimeni nu poate spune ca, prin productie vrem sa sustinem a noastra Evolutie si nu a noastra supravietuire. Dar sa nu uitam ca, o parte semnificativa din cei care aleg sa traiasca in comuniuni , o fac pentru ca actualul mod de viata nu le mai ofera nici un suport propriilor lor supravietuiri. Iar o alternativa mai buna trebuie sa fie mai buna sub toate aspectele sale , inclusiv cele referitoare la supravietuire. Dar noi asiguram nu doar supravietuirea celor din comuniune , dar si un mod de viata trait in bunastare, siguranta, liniste si pace , care asigura accesul la o inalta Cunoastere, la tehnologii miraculoase, care ne permit ca apoi sa ne focusam pe propria noastra evolutie. Nu oferim aurul Cunoasterii celor bantuiti de spectrul foamei si al setei. Le daruim intai mancare si apa pe indestulate si de buna calitate, conditii de vita in siguranta , liniste si pace si abia apoi le vorbim despre Cunoastere si Evolutie, prezentandu-le modelel reusitelor noastre si tehnologii miraculoase, care si ei pot sa le creeze, chiar la niveluri superioare celor de noi atinse. Iar in aceasta actiune U. C. este o garantie, o oglinda a unor realitati existente , asa cum adevarul este pentru orice realitate. Parafrazandu-i pe latini putem sa afirmam ca, valoarea e in lucruri reale, iar in U.C. veritas.